loading...
بوتاکس، پی آر پی، ژل، مزوتراپی، لیفت با نخ، پلاسما جت، لیزر مو، برداشتن خال
دکتر کاظم محقق بازدید : 45 جمعه 05 دی 1399 نظرات (0)




لیفت با نخ نوعی تکنیک تقویت کننده زیبایی با حداقل تهاجم است که افتادگی پوست صورت و گردن را با استفاده از نخ های بخیه جراحی برطرف می کند. لیفت با نخ جایگزین لیفت صورت نیست. این تغییرات به جای نتایج چشمگیر ، تغییرات متوسط ​​و ناچیزی را ایجاد می کند و همچنین به مردم کمک می کند قبل از انجام لیفت صورت و گردن ، وقت بخرند.


    لیفت با نخ نیاز به آموزش تخصصی ، درک کامل از عضلات و ترکیب بافت زیر پوست و تجربه تکنیک هایی دارد که بهترین نتیجه را خواهد داشت.
    همه لیفت با نخ با بخیه های جراحی انجام می شود.
    تکمیل این روش حدود یک ساعت طول می کشد.
    پس از اتمام عمل مقداری احساس ناراحتی ، تورم و کبودی در اطراف منطقه ایجاد خواهد شد. این به تدریج فروکش خواهد کرد.
    بعد از لیفت ، نخ ها چند هفته طول می کشد تا در جای خود قرار بگیرند و به درستی با پوست ترکیب شوند.

بزرگترین مزیت لیفت با نخ عدم وجود جای زخم قابل مشاهده و خرابی بسیار کوتاه ناشی از فعالیتهای معمول است.

دو نوع اصلی وجود دارد - نخ های خاردار و غیر خاردار.

این مقاله بر روی نخ های خاردار تمرکز دارد.

ترکیب لیفت با نخ با سایر روشهای غیرتهاجمی مانند تزریق ضد چروک ، لیزر درمانی و لایه برداری صورت که به بهبود بافت پوست کمک می کند ، معمول است. لیپوساکشن می تواند همزمان انجام شود ، تا خطوط صورت را بهبود بخشد.

 

دلایل انتخاب لیفت با نخ

افراد برای کاهش علائم پیری زودرس ، به ویژه افتادگی پوست صورت و گردن ، لیفت با نخ را انتخاب می کنند.
شما کاندیدای خوبی برای این روش هستید اگر:

    شما 30 یا 40 ساله هستید. افراد 50 سال به بالا می توانند کاندیدا شوند تا زمانی که پوست آنها خیلی شل نشده باشد.
    شما می خواهید با تقویت و برجسته سازی ویژگی های از دست رفته در اثر پیری زودرس ، بهبود افتادگی یا شل شدن پوست صورت و گردن ، ظاهر خود را بهبود بخشید.
    تغییراتی که در صورت و گردن شما ایجاد شده اند آنقدر جدی نیستند که بتوانند لیفت صورت یا گردن را تأیید کنند.
    شما انتظار تغییرات چشمگیر ، اما تغییرات ظریف را ندارید.
    در این زمان شما زمان یا نیازی به انجام لیفت صورت ندارید ، اما توانایی پرداخت چند روز را برای بهبودی از عمل را دارید.

مواردی که باید تصمیم بگیرید که لیفت با نخ را بگیرید

 

انتخاب یک پزشک

لیفت با نخ نیاز به آموزش تخصصی ، درک کامل از عضلات و ترکیب بافت زیر پوست و تجربه تکنیک هایی دارد که بهترین نتیجه را خواهد داشت. یک پزشک با تجربه و آموزش ویژه در زمینه تکنیک های لیفت با نخ را انتخاب کنید.

برخی از عوارض مرتبط با لیفتینگ نخ شامل قابل مشاهده بودن نخ ها در زیر پوست یا تحریک پوست از محل قرارگیری خارها است. در معرض خطر به نظر رسیدن یک رکورد شکسته ، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است که یک پزشک باتجربه را برای انجام عمل انتخاب کنید.

 

نوع لیفت با نخ چیست؟

همه لیفت با نخ با بخیه های جراحی انجام می شود. لیفت با نخ قبلاً با بخیه های دائمی انجام می شد. اکنون بیشتر آنها با بخیه های محلول انجام می شوند که طی چند ماه از بین می روند.

چه انتظار می رود

لیفت با نخ به عنوان یک روش غیرتهاجمی طبقه بندی می شود و معمولاً به صورت سرپایی و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. آرام بخشی از نور گاهی اوقات در صورت درخواست انجام می شود. تکمیل این روش حدود یک ساعت طول می کشد.

روش لیفت با نخ شامل ایجاد برش های کوچک در مکان های کلیدی ، اغلب در خط مو ، و قرار دادن یک سوزن رزوه ای در زیر پوست برای لنگر انداختن هر دو انتها برای بلند کردن و معلق شدن پوست است. چندین روش تکنیک نخ کشیدن وجود دارد ، به عنوان یک انتخاب جراح یا برای رفع نیازهای خاص بیمار. هنگامی که وضعیت فردی ارزیابی شد ، به طور کلی بین 2 تا 20 رشته استفاده می شود.

لیفت با نخ یک روش نسبتاً جدید است. اگرچه لیفت نخ اولیه با استفاده از نخ های دائمی انجام می شد ، امروزه جراحان از نخ های خاردار قابل جذب استفاده می کنند. خاردارها برای تقویت فیبروز ، ایجاد بسته های کلاژن جدید در پوست جاسازی شده اند. کلاژن تازه شکل گرفته به عنوان نوعی داربست عمل می کند تا پوست را بالا نگه دارد و باعث محکم شدن پوست می شود. پوست تمایل به از دست دادن استحکام و قابلیت ارتجاعی خود دارد و با افزایش سن آویزان می شود زیرا با گذشت زمان حجم الاستین و فیبر کلاژن در پوست کاهش می یابد.  "سلول ها در پاسخ به فیبروز اسید هیالورونیک تولید می کنند که باعث جذب و ایجاد رطوبت در منطقه می شود تا پوست سفت و پر شود. وقتی رگ های ریز در پوست با قرار دادن نخ آسیب می بینند ، باز می شوند و خون جدید با اکسیژن و مواد مغذی برای التیام آنها جریان می یابد ، که همچنین باعث جوان تر شدن پوست می شود. "

پس از اتمام عمل مقداری احساس ناراحتی ، تورم و کبودی در اطراف منطقه ایجاد خواهد شد. این به تدریج فروکش خواهد کرد. منتقدان این روش می گویند که اثرات لیفت نخ موقتی است زیرا تقویت قابل مشاهده بلافاصله پس از عمل بیشتر به دلیل التهاب و در نتیجه جمع شدن مایعات بدن (ورم) در اطراف ناحیه نخ است.

شما می توانید انتظار داشته باشید که طی چند ساعت پس از عمل به خانه بروید. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که 2 تا 3 روز بعد به فعالیت های عادی خود برگردید.

 

قبل و بعد از عمل

به شما گفته می شود بعد از نیمه شب در روز لیفت نخ نخورید و چیزی ننوشید. همچنین ممکن است قبل از عمل به شما آنتی بیوتیک داده شود و از شما خواسته شود که مصرف برخی از داروها مانند آسپرین را که می تواند روند بهبودی را مختل کند ، متوقف کنید.
بعد از عمل

بعد از لیفت ، نخ ها چند هفته طول می کشد تا در جای خود قرار بگیرند و به درستی با پوست ترکیب شوند. جراح شما دستورالعمل های بعد از عمل را ارائه می دهد که باید آنها را مطابق نامه دنبال کنید تا خطر عوارض در طول دوره بهبودی شما کاهش یابد.

اینها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

    کسی را وادار کنید تا شما را به خانه منتقل کند و به شما در انجام فعالیتهای روزانه حداقل 24 ساعت پس از عمل کمک کند.
    محدود کردن صحبت کردن در 24 ساعت اول پس از عمل ، به پوست اجازه می دهد تا سریعتر بهبود یابد.
    در 24 ساعت اول از جویدن هر چیزی خودداری کنید. باید تا هفت روز به غذاهای نرم و مایعات بچسبید.
    به شما داروهای خوراکی مسکن داده می شود که روند بهبودی را مختل نمی کند.
    در طول روز اول سر خود را بلند نگه دارید تا تورم کاهش یابد.
    از سر گرفتن فعالیت های سبک طی دو روز ایمن خواهد بود. در طی یک هفته می توانید به تمام فعالیت های عادی خود برگردید.
    سعی کنید در هفته اول از موقعیت های اجتماعی دوری کنید. بهترین کار این است که بتوانید حدود سه هفته از عروسی ، اجتماعات و سایر مناسبت های شدید دور بمانید.
    حدود سه هفته از ماساژ صورت خودداری کنید.

خطرات و عوارض احتمالی

مانند هر روش دیگر ، خطرات و عوارضی نیز وجود دارد که ممکن است به دنبال لیفت با نخ ایجاد شود.

    نتیجه آنطور که انتظار نمی رود - این یک شکایت رایج است ، به همین دلیل است که اکثر جراحان بیماران خود را در مورد پیشرفت های محدود یا ظریفی که می توانند از لیفت با نخ انتظار داشته باشند ، زودتر احتیاط می کنند. از آنجا که بلند کردن نخ یک روش نسبتاً جدید است ، تکنیک ها و مواد هنوز در حال توسعه هستند. نتایج ممکن است از یک بیمار به بیمار دیگر متفاوت باشد.
    کبودی و تورم ممکن است بلافاصله بعد از عمل اتفاق بیفتد - این طبیعی است و می توانید خود به خود برطرف شود. تورم شدید باید فوراً به جراح گزارش شود زیرا این امر می تواند به دلیل عفونت باشد.
    عفونت ها - اگر در ناحیه تحت درمان عفونت داشته باشید ، جراح آنتی بیوتیک تجویز می کند. در صورت جمع شدن بیش از حد مایعات ، ممکن است به تخلیه جراحی نیاز داشته باشید.
    نخ های قابل مشاهده - در بیمارانی که پوست نازکی دارند ، ممکن است بلافاصله بعد از عمل نخ ها در زیر پوست نمایان شوند. این می تواند به دلیل تکنیک ضعیف توسط جراح باشد و یا اینکه شما کاندید مناسبی برای لیفت با نخ نیستید. در هر صورت می توانید با انتخاب یک جراح مجرب و خبره خطر ابتلا به این عارضه را کاهش دهید.
    بی حسی یا کمبود حساسیت - این احساسات معمولاً طی چند هفته از بین می روند اما در صورت ادامه با جراح تماس بگیرید.
    نخ ها در حال مهاجرت یا شکستن هستند - در موارد نادر ، جراحان مشاهده می کنند که بخیه ها از جایی که قرار داده شده است جابجا می شوند. این می تواند ظاهر نامتوازنی در صورت ایجاد کند. نخ شکسته می تواند باعث عدم تعادل و گودی شود. ساده ترین راه حل قرار دادن یک موضوع جدید است.

کاهش خطرات

تجربه و مهارت جراح شما به طور موفقیت آمیز در نتیجه موفقیت آمیز نخ کشیدن کمک می کند. با انتخاب جراحی که آموزش ویژه ای در روش های لیفت با نخ دیده است ، می توانید به میزان قابل توجهی از خطر جلوگیری کنید.

    مدارک جراح ، و همچنین وضعیت تحصیلات ، آموزش و گواهی هیئت مدیره را بررسی کنید.
    چند بار جراح لیفت با نخ را انجام داده است؟
    اکثر جراحان گالری عکس قبل و بعد از بیماران قبلی را به شما نشان می دهند تا به شما کمک کنند تا انتظارات در مورد عمل را کاملاً درک کنید.
    عکسی از چند سال پیش خود بیاورید که نتیجه ای را که دوست دارید نشان دهد. جراح شما به شما می گوید که آیا نتیجه ممکن و منطقی است.
    جزئیات مربوط به نوع تجهیزات مورد استفاده در این روش ، محل انجام عمل و جزئیات برنامه درمانی را بیابید. همچنین در مورد تکنیک دقیق توصیه شده و مارک های نخ مورد استفاده اطلاعات کسب کنید.
    بخواهید دستورالعمل های قبل و بعد از عمل جراح خود را برای همه بیماران ارائه دهد.

هزینه لیفت با نخ

هزینه درمان به عوامل مختلفی از جمله میزان افزایش پیش بینی شده ، تعداد نخ های استفاده شده ، هزینه های جراح و هزینه های مرکز بستگی دارد.

به طور متوسط ​​انتظار داشته باشید که لیفت با نخ شما در ایران بین 1.5 الی 6.5 میلیون تومان (در سال 99) هزینه داشته باشد.



لیفت با نخ به این دلیل ظهور کرد که بسیاری از افراد - شاید شما - تمایل به لیفت صورت دارند ، اما توانایی پرداخت هزینه آن را ندارند یا نمی خواهند مدت زمان بهبودی لیفت صورت استاندارد باشد. لیفت نخ از محبوبیت کمتری برخوردار هستند ، اما در دست مناسب آنها هنوز هم می توانند یک ابزار مفید باشند. شاید بهتر باشد که به عنوان یک روش مقدماتی یا کمتر مورد بررسی قرار گیرد. هزینه بالابر نخ ها کمتر است و برای بسیاری از افراد به زمان کمتری نیاز دارد. برخی از جراحان پلاستیک لیفت با نخ را به عنوان "لیفتینگ هنگام ناهار" یا "لیفت صورت آخر هفته" تبلیغ می کنند. معمولاً می توان آن را در حدود یک ساعت انجام داد.

 

چه کسی باید لیفت موضوع را در نظر بگیرد؟

با افزایش سن ، ساختار پشتیبانی صورت ما ضعیف می شود و چربی صورت از دست می رود. نواحی آسیب دیده به طور کلی شامل گونه ها ، ابروها و سایر نواحی اطراف چشم ، کرک و گردن است. نتیجه این یک چهره بلندتر و با ظاهری پیرتر است.

افراد جوانتر نیز ممکن است دچار پتوز گونه و ابرو (افتادگی ناشی از ضعف عضلات) شوند. به خصوص برای این افراد ، لیفت با نخ ممکن است جایگزین خوبی برای روشهای تهاجمی تر باشد که برای اصلاح مشکلات در چهره افراد مسن تر لازم است.

کاندیداهای ایده آل برای لیفت با نخ شامل افرادی هستند که حداقل علائم پیری دارند و فقط به یک بالابر کوچک نیاز دارند. اکثر افرادی که تحت لیفت با نخ قرار می گیرند زنانی بین 35 تا 45 سال هستند. آنها لیفت با نخ را انتخاب می کنند زیرا شروع به دیدن برجستگی بیشتر فک ، ظاهر آرام و آرام (یا افتادگی) میانی صورت یا کیسه های جزئی زیر چشم یا گردن کرده اند. افراد مسن ممکن است در طی عمل لیفت صورت با تهاجم بیشتر تحت لیفت با نخ قرار گیرند تا از ناحیه بافت نرم که در لیفت صورت افزایش یافته است پشتیبانی بیشتری داشته باشند.

از دیگر کاندیداهای لیفت با نخ می توان به کسانی اشاره کرد که قبلاً از عمل جراحی پلاستیک مانند لیفت صورت یا لیفت گردن عود کرده اند. بسیاری از پزشکان لیفت با نخ را با روش های دیگر مانند لیفت چانه ، لیفت گردن و لیفت ابرو ، برای رویکردی سفارشی در زمینه جوان سازی صورت ، ترکیب می کنند.

برای اینکه یک نامزد ایده آل برای بالا بردن نخ باشید ، باید احتمال خطرات و عوارض ذکر شده در زیر را درک کرده و بپذیرید.

 

اصول لیفتینگ نخ

در لیفت با نخ ، بخیه های خاردار (نخ) برای بالا کشیدن ابروها و پلک های افتاده ، چین های عمیق نازولابیا (آن شیارهای بین بینی و گوشه های دهان) یا پیر شدن بافت های گردن استفاده می شود. جراح شما از یک سوزن نازک برای قرار دادن بخیه در زیر بافت های صورت استفاده می کند. خارهای یک سر نخ ، پوست افتاده را گرفته و بلند می کند و دندان های انتهای دیگر پوست را به بافت های زیرین صورت لنگر می اندازد. هیچ برشی یا بخیه ای لازم نیست و هیچ جای زخمی ایجاد نمی شود. علاوه بر این ، بخیه های خاردار را می توان به عنوان مکمل لیفت صورت سنتی استفاده کرد.

در حال حاضر دو نوع روش لیفتینگ نخ در ایالات متحده در حال انجام است: بالابر کانتور کانتور و بالابر نخ FeatherLift یا Aptos. تخمین زده شده است که حدود 9000 لیفت با نخ در سراسر کشور با Contour Threads انجام شده است ، که در سپتامبر 2004 توسط سازمان غذا و دارو ایالات متحده تأیید شده است ، با نشانه های فعلی برای ارتفاع و ثابت شدن سطح میانی ، ابرو و گردن. Thread Aptos ، که در خارج از کشور توسعه یافته بود ، در مارس 2005 تاییدیه اولیه خود را از FDA دریافت کرد. انجمن جراحان پلاستیک آمریکا گزارش داد که اعضای آن در سال 2006 بیش از 5000 لیفت با نخ را انجام دادند. )

تفاوت اصلی این دو در طراحی است. نخ های کانتور در منطقه دسترسی اولیه یک طرفه هستند و ثابت هستند ، در حالی که نخ های Aptos دو طرفه هستند.

ماده Contour Thread ، پلی پروپیلن شفاف ، سالهاست که در سایر کاربردهای پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. دارای خارهایی در امتداد نخ است که به عنوان دندانه دندان عمل می کند تا به جراح اجازه دهد ناحیه آرام صورت را بگیرد ، بلند کند و به حالت تعلیق درآورد. خارها مانند چتر باز می شوند و یک ساختار پشتیبانی ایجاد می کنند که بافت افتاده را بلند می کند. نخ Aptos دارای خاردارهایی در تمام طول است که در زیر پوست قرار داده می شود تا بافت جمع شود تا پر شود و گونه ها و افتادگی پوست بلند شود.

 

روش لیفت با نخ

جراح ممکن است به شما دستور دهد بعد از نیمه شب قبل از بلند شدن نخ ، غذا و نوشیدنی ننوشید. وی ممکن است از قبل یک آنتی بیوتیک برای شما تجویز کند و به شما بگوید که مصرف برخی داروهای دیگر را متوقف کنید.

در طی این روش ، جراح شما برش های کوچکی را در مکان های اصلی ایجاد می کند و یک سوزن رزوه دار برای بلند کردن بافت زیر جلدی و بلند کردن لیفت با نخ وارد می کند. خاردارهای موجود در این نخ ها در جای خود قفل می شوند و تشکیل کلاژن را هنگام قرار دادن برای بلند کردن نواحی بسیار خاص ترغیب می کنند.

انواع مختلفی از این تکنیک وجود دارد. به طور کلی ، روش "بسته" شامل قالب گیری بافت نرم روی بخیه در نقاط مختلف است تا زمانی که در مکان مناسب قرار گیرد تا بهترین نتیجه را به دست آورد. در طی یک روش "باز" ​​، جراح از ابزار زیر پوست برای ایجاد یک سطح خام استفاده می کند تا هنگام کشیدن بخیه ها به بالا ، لیفت در موقعیت مناسب باقی بماند.

جراحان دیگر تکنیک ترکیبی را ایجاد کرده اند که با استفاده از بخیه در سطوح مختلف بافت ، همه خاردارها را می گیرد و سوسپانسیونی ایجاد می کند که با بخیه بدون پوست قابل انجام نیست. بسته به نیاز شما ، تعداد نخ های استفاده شده می تواند از دو تا 20 باشد.

لیفت با نخ اغلب در یک مرکز جراحی پزشکی سرپایی یا بیمارستان انجام می شود. از آنجا که این روش حداقل تهاجمی است ، بیهوشی عمومی لازم نیست ، بنابراین می توانید بیدار بمانید. یک فایده این است که جراح پلاستیک می تواند به شما آینه بدهد ، در نتیجه نخ به عقب کشیده می شود و به شما امکان می دهد بازخورد دهید. معمولاً داروی ضد اضطراب خوراکی ، همراه با بی حسی موضعی ، تمام موارد لازم است. اکثر مردم این را به خوبی تحمل می کنند و از هرگونه "خماری پس از بیهوشی" پرهیز می کنند.


جراح شما دستورالعمل های کاملی را پس از عمل ارائه می دهد که باید برای کاهش خطر عوارض در دوران نقاهت دنبال کنید. این دستورالعمل ها ممکن است شامل اسکورت برای رانندگی شما در خانه و کمک به فعالیتهای روزانه حداقل 24 ساعت و همچنین محدودیت های رژیم غذایی (غذاهای نرم) به مدت هفت روز باشد. درد را می توان با داروهای خوراکی مانند استامینوفن کنترل کرد. برای کاهش کبودی از ایبوپروفن اجتناب می شود. جراح شما ممکن است برای کاهش تورم در روز اول ، سر خود را بلند کند.

روز بعد از عمل ، می توانید فعالیت های غیر طاقت فرسا را ​​از سر بگیرید و کلیه فعالیت های عادی را معمولاً می توانید طی هفت روز از سر بگیرید. در موقعیت های اجتماعی احتمالاً تا یک هفته راحت نخواهید بود - سه هفته برای عروسی ها ، اجتماعات و سایر مناسبت های رسمی.

 

خطرات و عوارض لیفت با نخ

لیفت با نخ هنوز یک روش نسبتاً جدید است و تکنیک های آن هنوز در حال توسعه است. نتایج در میان بیماران بسیار متفاوت است ، اما همچنان بهبود می یابد.

خطر قابل توجه روش لیفتینگ نخ این است که ممکن است هیچ پیشرفتی مشاهده نکنید. در این حالت ، شما می خواهید با یک لیفت ابرو ، لیفت صورت یا لیفت گردن برای بهبود قابل توجه پیش بروید. برخی از بیماران لیفت با نخ با پوست نازک گزارش داده اند که بخیه ها در زیر پوست اندکی پس از عمل قابل مشاهده هستند. از طرف دیگر ، جراحان پلاستیک با تجربه بیشتر می گویند این نشان دهنده روش های ضعیف یا انتخاب بیمار است.

ممکن است کمبود حساسیت یا بی حسی در ناحیه تحت درمان را تجربه کنید که معمولاً طی چند هفته پس از عمل فروکش می کند.

عفونت در ناحیه درمان یک عارضه نادر است. اگر عفونت ایجاد شود ، جراح شما آن را با آنتی بیوتیک درمان می کند. به ندرت ، عفونت ممکن است به تخلیه جراحی نیاز داشته باشد. ایجاد بافت اسکار نیز ممکن است.

برخی از جراحان مهاجرت نادرک بخیه ها را مشاهده کرده و باعث ایجاد ظاهر نامتعادل در صورت شده اند. با استفاده از این ، یا اگر موضوع ممکن است خراب شود ، با قرار دادن مجدد ساده مشکل حل می شود.

برخی از جراحان تمایلی به انجام لیفت با نخ ندارند تا اینکه پس از یک یا دو سال بتوانند نتایج را ارزیابی کنند. اگر نتایج خوب به نظر برسد و پس از آن زمان پایدار و ایمن ارزیابی شود ، آنها تصمیم به انجام آن می گیرند. مطالعات بالینی در مورد جنبه های مختلف Contour Threadlift در سه دانشگاه ایالات متحده در حال انجام است.

 

انتخاب پزشک لیفت با نخ

پزشک دارای مجوز هیئت مدیره معمولاً بیشترین دانش را در مورد لیفت با نخ دارند. پزشک شما باید بتواند در مورد بهترین روش درمانی و نتیجه مورد انتظار به شما مشاوره دهد. مهم است که به یاد داشته باشید که هر مورد فردی است.

برای انتخاب پزشک لیفت با نخ باید این مراحل را دنبال کنید:

   

پزشکی را بررسی کنید. گواهینامه ها ، آموزش ، آموزش ، نوع گواهینامه هیئت مدیره و تعداد دفعاتی که جراح لیفت با نخ را انجام داده است را مرور کنید.
    مشاهده عکسهای قبل و بعد از بیماران لیفت با نخ جراح ، برای کمک به انتظارات منطقی از نتایج شما.
    از نتیجه ای که می خواهید ببینید عکسی بیاورید. جراح می تواند تعیین کند که آیا این نتیجه منطقی است که می توانید از لیفت با نخ انتظار داشته باشید.
    از نوع تجهیزات استفاده شده ، محل انجام عمل و ماهیت برنامه درمانی سال کنید.
    در مورد تکنیک خاصی که برای شرایط شما توصیه می شود سوال کنید. تکنیک ها ممکن است در بین پزشکانو بیماران متفاوت باشد.
    لیست دستورالعمل قبل و بعد از عمل جراح را مرور کنید.

 

هزینه لیفت با نخ

هزینه لیفت نخ با قیمت 1.5 الی 6.5 میلیون تومان در سال 99 می باشد. این هزینه ها بر اساس میزان عمل ، مناطق تحت درمان و پزشک شما متفاوت است.

از آنجا که لیفت با نخ (مانند بسیاری از روش های زیبایی) انتخابی هستند ، بیشتر شرکت های بیمه هزینه ای را پوشش نمی دهند. برخی از پزشکان برنامه های پرداخت مستقیم را به بیماران خود ارائه می دهند. دیگران با یک گروه مالی کار می کنند که وام و سایر برنامه های پرداخت را ارائه می دهد. موسسات مالی مستقل نیز روشهایی را برای رسیدگی به این هزینه ها ارائه می دهند.

آیا تا به حال توجه کرده اید که به نظر می رسد با پیرتر شدن پوست افراد نازک و شل می شود؟ شما چیزهایی را تصور نمی کنید. در واقع ، با رسیدن به سن 70 سالگی ، پوست شما حدود 80٪ ضخامت خود را از دست می دهد.

این اتفاق می افتد زیرا بدن شما با گذشت سالها به تدریج ذخیره کلاژن خود را از دست می دهد. کلاژن پروتئینی است که به طور طبیعی وجود دارد و به حجیم و لطیف نگه داشتن پوست کمک می کند. با کاهش میزان کلاژن ، پوست شما شروع به افتادگی و کشیدگی می کند. این یکی از عوامل اصلی ایجاد پوست و چین و چروک اضافی است.

برای مقابله با این مشکل طی سالها ، پزشکان جراحی لیفت صورت را انجام دادند. این روند با از بین بردن و سفت شدن پوست شل ، ظاهر شما را بهبود می بخشد ، اما این یک روش گران قیمت و تهاجمی است که نیاز به زمان بهبودی قابل توجهی دارد.

در بهشت کلینیک ، روش بهتری داریم: لیفتینگ نخ PDO. نحوه کار آن در اینجا است.

 

لیفت با نخ PDO چیست؟

ارائه دهندگان ما بدون نیاز به جراحی از نخ های پلی دیوکسانون (PDO) برای لیفت و سفت شدن پوست صورت شما استفاده می کنند. بسته به اینکه در کدام قسمت می خواهید کار کنید ، ارائه دهنده شما این نخ ها یا بخیه ها را در آن قسمت نصب می کند تا پوست شما را بدون جراحی بلند و سفت کند.

این نخ ها نه تنها پوست شما را سفت می کنند ، بلکه به محض قرار گرفتن در بدن ، تولید کلاژن جدید را تحریک می کنند زیرا بدن شما سعی در بهبود بخشیدن به محل بخیه دارد. از آنجا که بخیه ها بسیار کوچک هستند ، شما احساس نمی کنید که هر اتفاقی رخ دهد ، اما بهبود تدریجی در استحکام ، رنگ و حجم پوست خود را مشاهده خواهید کرد.

 

فواید لیفت با نخ PDO

در بهشت کلینیک این روش سریع و بدون درد است. ما ناحیه درمان را بی حس خواهیم کرد و سپس خود کشیدن نخ تقریباً 30-45 دقیقه طول می کشد. زمان واقعی بهبودی وجود ندارد ، بنابراین می توانید فوراً برنامه خود را از سر بگیرید. در واقع ، برخی از افراد در استراحت ناهار خود را در یک بالابر نخ PDO قرار می دهند!

رشته های PDO سازگار زیست محیطی هستند ، بنابراین پس از حدود چهار تا شش ماه ، آنها در نهایت فقط در بدن حل می شوند. نتایج حاصل از لیفت با نخ می تواند تا یک سال یا بیشتر طول بکشد و نگهداری دوره ای می تواند آن دوره اثربخشی را بیش از پیش طولانی کند.

روند فعلی موضوعات PDO شامل بلند کردن ابرو برای دستیابی به سبک "روباه چشم" یا "روباه ابرو" است که توسط بلا حدید محبوب شده است. نخ های PDO همچنین می توانند جایگزین نیاز به مواد پرکننده شوند ، وقتی گونه ها به حالت اولیه برداشته شوند. آنها محدود به صورت شما نیستند ، اما همچنین می توانند افتادگی پوست گردن ، زانو و سینه ها را برطرف کنند.

ما اغلب توصیه می کنیم که از نخ های PDO در ترکیب با سایر روش های درمانی استفاده شود تا به نتایج دلخواه خود برسید. این ترکیب نخ ها با لیزر درمانی ، لایه برداری ، نوروتوکسین یا صورت می تواند تحول نهایی را برای شما ایجاد کند.

اگر آماده بحث در مورد لیفتینگ نخ PDO هستید ، با بهشت کلینیک تماس بگیرید یا از برنامه ریز آنلاین مناسب ما برای رزرو قرار ملاقات خود استفاده کنید.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 105
  • بازدید سال : 685
  • بازدید کلی : 2,092